Hälsotest

God morgon.
Nu sitter jag hemma hos pojkvänen och skriver på dagens första inlägg.
Jag som här i natt också för jag ska på ny anstälnings hälsotest. Nått test som jag måste gå på för att jag håller på med massa farliga saker på jobbet, typ el och sånt. Vet inte riktigt vad det är för test men dom ska typ kolla synen, hörsel och reflexer mm. Och det stället ligger vid Hötorget och jag ska vara där halv tio + att jag inte behövde vara på jobbet innan så då kände jag att jag kunde sova hos Jonas inatt också.
Sen efter jobbet blir det nog ett tränings pass på Friskis och sen får vi se vad som händer.
Men jag kommer så klart skriva här igen och uppdatera er så fort jag kan = )
//Ida

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-13 @ 10:52:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0