Ida hela dagen

Hej.
Första och sista inlägget för idag.
På jobbet idag gick det bra. Jag har fått sy på en jätte läskig symaskin men efter ett tag så lärde jag mig den också så nu får jag köra den = ) Sen har jag fått skruva lite saker i en vagn och hämtat saker på förrådet och lite annat smått och gott.
Efter jobbet åkte jag till Solna C och möte upp Jonas och vi åkte hem till honom och väntade på Barrar. När han kom blev det först pizza och sen en jätte god tårta. Allt detta bara för att jag har namnsdag idag = )
Men jag tror tyvärr att jag håller på att bli sjuk. Har ont i hasen och känner mig inte helt ok men jag hoppas det går över snart för jag har ingen lust att bli sjuk....
Nä nu ska jag sova och bli frisk. 
Vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Ida hela dagen idag = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0