Idol uppdatering

Hej.
Kvällens Idol tyckte jag var så här : (orkar inte ta alla idag, tar bara dom bästa enligt mig ; )
Simon körde "Kiss" av Prince och han är ju så cool och sjunger väldigt bra. Men som mamma sa så ser det ut som om att han har stått på scenen förut och så kan det nog vara för han rör sig och tar för sig så bra.
Jay körde "Wherever you will go" av the Calling och jag säjer bara SHIT vad han är bra! Hans röst är så jävla säker och vacker så man får gåshud. Sen är han ganska snygg också = ) Men juryn sa att han inte har så bra självförtroende men det tycker inte jag märks så mycket.
Minnah körde sist och hon sjöng "Not ready to make nice" av Dixie Chicks och hon sjunger så rent och klart. Man hör verkligen vad hon sjunger. Så klart är det vackert också = )
Så det var nästan alla som var med i Idol i kväll och jag tycker att Minnah och Jay ska vidare = ) Men det får vi se.
Hörs sen.
//Ida
Alla dom som sjöng idag : Malin, Simon, Michaela, Danil, Minnah och Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0