Idol

Hej.
Jaha då kommer dagens sista inlägg.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock....
Pappa fyller år imorgon så ska försöka sova snart så man orkar gå upp och sjunga för honom. Sen på kvällen blir det familje middag med tårta hoppas jag ; ) 
Men mer om det får ni veta imorgon.
Idag har det inte hänt så mycket mer än ni fick reda på i förra inlägget. Kollade på Idol och jag tycker det verkar bli en bra säsong. Det här året tog dom mer seriösa sångare och visade dom mer än dom som bara är sjukt dåliga och pinsamma. Men jag tycker om Idol, har typ sätt mer eller mindre alla avsnitt sen det började ; )
Nä nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//Ida
Ett bra och underhållande program enligt mig. Men det blir ändå roligare när alla är duktiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0