Lite mer sömn inatt kanske....

Hej.
Japp ska försöka få lite mer sömn inatt än vad jag fått dom senaste dagarna men det vet man ju aldrig hru det går. För först ska jag skriva här sen ringa Jonas sen läsa och jag har precis börjat på en ny bok som verkar väldigt bra och sen sova. Så lär ju inte somna fören halv tolv idag med.... Aja får väl sova någon annan dag ; )
Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Spoyify som jag just har skaffat ett eget konto på = ) eller Jonas hjälpte mig med det i söndags ; ) Väldigt trevligt med musik som inte är på Youtube men nu måste jag fixa högtalare till datorn så jag får lite bättre ljud. Kanske ska kolla på det imorgon tänkte nämligen åka och shoppa lite imorgon, mest kläder dock = )
Nä nu ska jag ringa Jonas och sen kanske sova om någon stund...typ om tusen timmar haha.
God natt och sov gott.
//Ida
Detta var mitt jobb idag. Sy dynor av detta blå tyg. Var kul men också lite svårt så här i början men man har ju faktiskt symaskins körkort hahaha = D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0