Massa lägenheter

Hej.
Idag har jag inte gjort så mycket. Är fortfarande hos Jonas.
Igår kväll så kollade vi på film och hade det väldigt lugnt och skönt. Jag började somna i soffan vid elva och då gick jag och la mig. Sen vid halv ett så kom Jonas och la sig och jag märkte ingenting av det, så var nog lite trött ; )
Idag har vi som sagt inte gjort så mycket. Jag åkte bara iväg en stund och kollade på lägenheter. Jag och mamma kollade på åtta stycken och alla var väldigt bra, men det var tvåp jag var lite mer intresserad av och en som var asa fin men lite för dyr och stor för bara mig. Den hade nog passat bättre för två typ för mig och Jonas ; )
Efter jag hade kollat på lägenheterna så åkte jag tillbaka till Jonas och vi har kollat klart på Avatar serien och bara myst.
Nu ska vi nog gå och lägga oss snart med tanke på att det är jobb imorgon.
Men vi hörs imorgon.
//Ida

Kommentarer
Postat av: lucke

Tävla om en mjukisdräkt från OnePiece på min blogg om du känner för det :P

2010-09-12 @ 21:50:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en trevlig helg! =)

2010-09-12 @ 21:56:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0