Mycket idag

God morgon.
Sitter hemma hos Jonas och äter frukost just nu. Han själv är och jobbar idag på Gröna Lund. Så fick sova själv några timmar på morgonen.
Igår så satte jag upp rutor på jobbet hela dagen, ganska kul men också as jobbigt. Sen efter jobbet åkte jag in till stan med Bella och åt middag och fijkade. Det tog dock en timme och lite till att komma in till stan för det var mega problem med tågen men men in kom vi tillslut.
Det var jätte mysigt att fika emd Bella och Morris som vanligt = )
Sen åkte jag hem till Jonas och kollade på TV och hade det mysigt.
Nu ska jag snart gå och klippa mig och sen ska jag gå i Sikla Centrum med Barrar för han ville ha sällskap och jag skulle ändå shoppa lite idag = )
Sen ikväll ska vi ha hej då grejen för Natta.
Men jag hoppas jag hinner skriva ett inlägg till i eftermiddag. Så vi hörs senare.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0