Söndag

God morgon.
Blev tyvärr inte nått mer inlägg igår, sorry för det.
Igår satt jag och kollade på film till typ sex sen åkte jag till Anki. Då hade jag trötnat på att sitta hemma och vänta på Jonas som någon annan jävla hemmafru. Och jag ville göra nått men dom flesta hade annat för sig typ plugga, träfa släkt och annat. Men då kom världens bästa Anki = ) Så jag åkte hem till henne och kollade på film och ått tahi mat och hade det jätte mysigt.
Vi kollade på "Allt för min syster" och "Day Zero". Dom var väldigt bra båda två men jag tyckte emst om "Allt för min syster" fast den var jätte sorlig och både jag och Anki satt och grät...
Efter vi hade kollat på filmerna så körde Anki mig till tåget och så åkte jag hem till Jonas och kollade lite på Avatar och sen kom Jonas hem och vi gick och la oss.
Idag har vi inte gjort så mycket, typ sovit tills nu ; ) Så nu ska jag gå och äta frukost.
Men vi hörs sen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0