Sorry

Hej.
Sorry att jag inte har skrivit på typ flera dagar. Har bara inte blivit så, inte hunnit helt enkelt. Så nu kommer en sammanfattning på dom senaste dagarna :
I lördags hade vi ju hej då grej för Natta. Vi började hemma hos Jonas där vi drack lite och sen drog vi till den Kubanska restaurangen och åt as god mat och drack en del goda drinkar.
I källaren på detta ställe hade dom också dansgolv så innan vi gick vidare så kollade vi lite där men jag dansade inget för dom som gjorde det var ju typ proffs dansare allihopa och sjukt duktiga.
Sen drog vi vidare till Medusa och det var inte mega kul. Det är så varmt och trångt där så jag får nästan lite klastrofobi och sen kan man typ inte prata med folk för det är så hög musik. Och sen var jag inte så party direkt på hela kvällen, vet inte varför.....
När vi drog från Medusa så var kl typ 2 och vi började dividera om vi skulle vidare eller hem till Jonas och dricka mer och det var inte alls jag sugen på för som ni vet digar inte jag efter fester speciellt inte där man bor. Men det slutade med att Natta, Barrar, Sebbe och en Nickhol drog nånstans och jag och Jonas drog till biljard palatset där Danne, Johan, Kesti mfl var och hade as kul och nice i ca 35 min ; )
Sen åkte vi hem och sov.
Sen i söndags så kollade vi på serier och sov hela dagen och sen åkte vi till Jonas mamma och åt hemma lagade köttbullar med potatis mos. Sjukt gott och precis det man behövde dagen efter. När vi hade ätit klart åkte vi hem till mig och sov.
Sen idag jobbade jag och det gick bra och sen åkte jag till Solna och möte upp Jonas och vi åkte till honom och möte upp hans kusin och syster och åt middag med dom och tog en cider/öl och hade det väldigt mysigt. Och sen körde Jonas hem mig och nu sitter man här i sängen och ska sova.
Så vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
så här bra var dom på restaurangen. Var sjukt kul att se och man önskade ju lite att man själv också var så duktig ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0