Sovdags

Hej.
Nu sitter jag i sängen och skriver på dagens sista inlägg.
var som sagt och tränade på SATS ikväll med Bella. Det gick as dåligt jag har verkligen tappat den kondition jag hade när jag gick på Friskis helt och hållet. Det var inte så kul att upptäcka det men men bra att veta ändå och träna det ska jag börja med nu. Men jag tror inte det blir på SATS, stället var ju bra och så men det är för mycket pengar tror jag. På SATS binder man upp sig på ett år och det kan du inte hoppa av och det kostar 550 kr i månaden. Känns inte som att jag riktigt vill betala det.... Vill hellre köpa lägenhet sen och ha råd med mat och hyra.
Men jag får se hur det blir i slutändan.
Nä nu ska jag ringa Jonas och sen ska jag sova. Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0