Taco kväll + bil problem

Hej.
Jag hann tyvärr inte skriva ett inlägg när jag kom hem från jobbet. Åkte nämligen direkt till Solna och Jonas jobb och då hinner jag bara hem och fixa mig och dra.
Skulle ju gått kurs idag men den kanske är om en månad... eller om några dagar eller när då? Ja det är det inte någon som vet i dags läget så det är bara vänta och se... Så jag har fixat gardiner och sprättat dynor idag. Var väldigt trevligt på jobbet idag och dagen gick fort även fast jag var trött i morse.
Sen åkte jag hem till Jonas och dit kom Barrar också så åt vi tacos och hade det trevligt.
Men sen när Barrar skulle köra hem mig vid lite efter nio så fungerar inte hans bil. Den var helt död och inget gick igång så då ska man få tag på start kablar. Men vem har det? Jonas har inte det, inte Danne heller, inte Barrars jobbarkompisar Men Nicklas har! Så Jonas och jag åker ditt och hämtar dom och sen kör Jonas hem mig och när vi typ precis är hos mig så ringer Barrar och då har han och hans jobbarkompis fått igång bilen. Så det var skönt att det löste sig. Fast det vet jag inte helt och hållet eftersom jag inte åkte med tillbaka men får väl höra med dom imorgon.
Sen när jag kom hem gjorde jag mat och sen fixade mig och nu sitter jag i sängen och ska sova.
Men jag skriver nått imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Här skulle det ha varit en bild på Barrar vid vårat taco bord men den kommer imorgon, orkar inte ordna det nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0