The Birthday Party

Hej.
Jag skrev ju förut att jag och Anki var på fotografiska och jag köpte en affisch.
Den bilden kommer från Vee Speers utställning som heter "The birthday party". Just den utställningen visades tyvärr inte när jag var där men jag har sett den bild jag köpte jätte många gånger och har blivit kär i den. Fast jag vet inte riktigt varför... Jag tycker om alla bilder i Vee Sppers serie även fast dom är lite hemska på nått sett ändå men ändå vackra.
Så här är den. Hon är så sött och vacker. Och nått i denna bild fångar mig.
Favorit nummer två. Men denna flicka ser så ledsen ut så den vill man ju inte riktigt ha på väggen.
Här är en som är lite annorlunda, vill skriva läskig men det är den ju inte heller utan nått anat....
Tycker i alla fall om dessa bilder väldigt mycket. Och dom jag har visat er nu är bara ett smak prov.
Hoppas ni också tycker om dom = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0