Tränat = )

Hej.
Nu sitter jag i soffan och väntar på mat = )
På jobbet gick det bra, har sytt dynor, sprättat och ritat och klippt. Jag ska lägga in en bild senare som är på min symaskin och tyget jag höll på med = ) Men har lite ont i händerna och håller på att få en blåsa i handen = (
Efter jobbet så åkte jag och tränade. Har inte gjort det på flera dagar och veckar så var väldigt skönt men jag körde inte så hårt eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Man har ju hört massa historier om folk som typ dör för att dom tränar med infektion i kroppen och det vill man ju inte.
Nä nu ska jag äta och sen kolla TV.
Men jag skriver här snart igen = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0