Tränat

Hej.
Hälsotestet gick bra. Dom kollade det vanliga som jag trodde alltså syn, hörsel och sånt. det var helt okej tester lite tråkigt bara ; ) Allt var bra också, hörsel skulle jag bara ta hand om lite mer och så skulle jag inte dricka som mycket ; ) men det har jag och Jonas mfl diskuterat och dricker man typ mer än en öl så är man typ alkoholist hahaha. Nä men på den fronten är det lugnt och hon jag pratade med där var inte orolig alls.
På jobbet var det också lugnt, jag fick sprätta och klippa och hade en bra dag.
Efter jobbet åkte jag och tränade. Det gick jätte bra fast jag sprang bara i en halv timme och sen gjorde jag inte mer. Men jag körde järnet ; )
Efter träningen åkte jag hem och åt och nu sitter jag och kollar TV och har det skönt = ) Jonas ville att jag skulle med och dricka öl men jag orkade inte det riktigt. Sen tänkte jag att jag inte har suttit hemma själv och bara njutit och tagit det lugnt på tusen år så då blev det "Älskar dig Jonas men TV och soffan ropar lite mer idag" ; )
Men vi hörs när jag ska sova sen.
//Ida
Fick ta blodprov också. Har inte gjort det på typ hur många år som helst. Och då gjorde det hur ont som helst men idag kändes det knappt = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0