Jobbat och shoppat

Hej.
Japp idag har jag jobbat och shoppat = )
På jobbet gick det bra fast jag hade inte så mycket att göra så jag fick mest sy glid till gardiner. Men det är ett ganska ok jobb om man inte har sönder nålen och tråden åker ur nålen hela tiden (som det hände för mig typ hela tiden). Glid är föresten små metal grejer som sitter på gardinen som sen träs in i en skåra och sen så åker dom där fram och tillbaka när man drar i gardinen. Bild på dessa finns längre ner.
Efter jobbet åkte jag direkt in till stan och gick runt där mest hela kvällen och hade det bra = ) har inte shoppat på as länge så det blev en del. Dock inte tränings kläder som jag behöver men en del annat som jag behöver. Skönt och kul med lite nytt i garderoben. Päronen blev dock inte så glada, det blir dom aldrig när jag har shoppat. Mamma kom in som en virvel vind och vände ut och in på alla påsar för att kolla på exakt ALLT! Men men jag tyckte att jag bara köpte bra användbara och snygga kläder så jag är super nöjd = )
Ja just det ja det var Jay och Minnah som gick vidare i Idol = D precis dom jag ville. Men imorgon är det många igen som jag vill ska gå vidare till finalen specielt bland killarna... Sånt i så jobbigt men oftast blir det ju bra i alla fall.
Men vi hörs igen imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Detta är då gardin tyget och en glid som jag har sytt ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0