Ensam hemma ikväll

Hej.
Japp är hemma själv ikväll. Jonas var just förbi i två sekunder. Han var tvungen att jobba över och sen nu skulle han repa så han var väl hemma i fem min... Lite tråkigt men men han kommer ju hem senare.
Var i stan idag. Det var trevligt och jag fick tag på lite trevliga saker. Jag köpte två tröjer och en lång tröja på HM och ett par tajts och en kjol på Bik Bok.
Sen gjorde jag en hemlig sak också som ni får reda en annan dag, rättre sagt på tisdag = ) Är super taggad och as glad.
Sen jag kom hem från stan har jag typ bara legat i soffan och degat. Borde diska och rensa förrådet men ska göra det imorgon när jag är lite piggare.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0