Fredgsmys

Hej.
Ikväll har Jonas och jag haft lite fredagsmys.
Vi ått Max mat till middag och sen har vi tittat på serier och film.
Och jag han med typ allt jag skulle idag = ) Jag har diskat, tvättat, srungit runt sjön och duschat. Vi har också bäddat rent i sängen. Är så skönt att sova i nya lakan.
Efter vi hade bytt lakan så tittade jag på film. Jonas har hållt på med datorn men han tittar mer på filmen än datorn  = ) Så är det ofta att jag börjar kolla på en film och Jonas kan lixom inte låta bli att titta och det slutar med att Jonas nästan är mer innne i filmen än mig = )
Ikväll var det "De dimhöjlda bergens gorillor". En riktigt bra film om Dian Fosseys liv. Hon ängnar sitt liv ått att rädda och studera berg gorillors liv. Den är dessutom baserad på en sann historia. En spännande och inspererande film.
Just nu gör vi inte så mycket. Jag ska nog snart gå och lägga mig.
Imorgon ska vi till en kompis land och ha kräftskiva och sova över så kommer nog inte skriva förren på söndag kväll.
//Ida
Här är den riktiga Dian Fossey. Hon satt bara i skogen och så började gorillorna komma närmre och närmre. As coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0