Hos päronen

Hej.
Japp sitter hos päronen nu. Har duschat och fixat mig här. Ska till Grönan idag med Bella nämligen och han inte åka hem så då blev det att åka hit istället.
Jobbet gick bra med det var struligt idag. För jag skulle gå på kurs kl åtta i morse. Jag går ditt med två andra och kursen som är en repition kör igång. Och jag fattar ingenting! Har inget minne av at´t jag nånsin gått igenom dessa saker innan.
Så innan vi har lunch så frågar jag läraren om jag har kursen från första början. Och det har jag inte. Så då har jag suttit på en kurs i x antal timmar för ingenting. Lite jobbigt och tråkigt men ganska skönt sammtidigt ; )
Resten av dagen gick ganska bra, fick inte så mycket gjort dock men men.
Nu regnar det ute men jag hoppas det slutar så det blir en bra kväll på Grönan. Det lär det bli i alla fall för The Ark spelar och Dregen är Dj = )
//Ida


Det är Rockbjörnen vi ska se på Grönan.
Detta är priset man får som artist om man vinner någon kategori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0