Ida har gjort nått idag

Hej.
Idag har jag jobbat. Har dock varit ganska trött idag... Dels för att det var lite att göra på morgonen och dels för att jag och Jonas var på bio igår. Vi hade månads dag så vi ått ute och gick och såg sista Harry Potter = ) Vi hade det jättemysigt och filmen var väldigt bra. Lite sorligt att det är sista filmen men dom har gjort 7 filmer och det tycker jag räker.
Helgen var as bra. Vi åkte som sagt till Barrars land på lördagen och hade kräftskiva.
Vi skulle bli ganska många men det var många som sa nej så vi blev bara 7 hahah = ) men jävlar vad kul vi hade. Vi ått och drack och dansade hela natten = ) Så jag är super nöjd.
På söndagen sen måde jag betydligt bättre än jag förtjänade ; ) Vi städade och ått frukost och sen åkte vi hem. Men det tog ett tag att komma hem för det var kö och vi skulle lämna av Barrar och hämta Jonas mamma för hon skulle låna vårat internet och så. Men allt det gick ganska fort ändå. Sen blev det pizza och film kväll = )
Idag har jag som sagt jobbat. Efter jobbet åkte jag in till stan och möte upp Bella och Carro och gjorde en hemlig sak = ) Är super nöjd!
Just nu sitter jag och kollar på True Taent. Jävlar vad jag har fastnat för det pogramet. Tycker att jätte många är super duktiga. Jag sitter med gåshud typ hela tiden = )
//Ida
Oj oj vad har Ida gjort här = ) Hihihi är så glad över denna = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0