Längtar tills den 7 september

Hej.
Nu har jag bokat min kurs! Som jag berättade om förut.
Den börjar den 7 september. Jag beställde igår och fick mail idag att jag fick komma med och vad jag skulle ha med mig = ) Ska bli jätte spännande men lite läskigt också. Jag ska ju göra det helt själv.... Men jag tror jag behöver det. Blir värsta egotrippen = ) Men jag måste bli bättre på att gå i högklackat så det ska jag göra nu i en månad = )
Ni får reda på vad det är för kurs när jag har börjat på den = P
Har annars haft en bra dag idag. Jobbat på som vanligt och haft lagom mycket att göra.
Jonas är och repar för dom ska ha spelning på fredag. Kom ditt vett jag = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0