Mycket att göra dag

Hej.
Japp idag är det mycket att göra. Det började redan imorse när jag var nere på Systemet klockan 10. Kände mig inte alls som en alkis = ) Hahaha men vad gör man inte när man ska på kräftskiva i helgen + att kylen är typ tom på god dricka.
Efter Systemet blev det frukost. Sen diskade jag hur mycket disk som helst. Typ pinsamt mycket disk var det den här gången.... Men nu är den borta = )
Nu har jag plockat ihop och sorterat tvätt. Ska snart ut och springa och sen blir det att tvätta.
Samtidigt som jag tvättar tänkte jag duscha och sortera i förrådet.
Så mycket idag men det är så skönt sen när allt är klart = )
Hörs sen när jag har tid och om jag överlever allt ; )
//Ida
Jag idag. Glad samtidigt som jag städar = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0