Onsdag

Hej.
Nu är jag ledig tills på måndag och det känns jätte skönt = ) 
Har städat lite nu på morgonen för jag har någon plan på att göra rent och fint i förrådet. Kommer dock ta ett tag men men. Tänkte bära ner saker idag till förrådet men kom upp mer massor istället. Men det har jag gåttt igenom nu så har en hel del som ska kastats. Så måste be Jonas köra mig till tippen. Ska kasta massa saker. Visst man kan försöka sälja det på blocket men orkar inte rikigt det. Kanske kommer ut några skor och nått mer där men får se.
Nä nu ska jag hem till Anki och kolla på film.
Sen hem och fortsätta städa men jag är ju ledig så har några dagar på mig = ) och behöver ju inte bli klar just precis nu = ) 
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0