Ringar

Hej.
Idag har jag jobbat som vanligt. Det var kul och jag bytte belägg idag och bytte massa själv = ) Förut har jag mest tittat på men idag byte jag fyra själv. Var as jobbigt men bra träning.
Efter jobbet åkte jag och tränade. Det gick bra fast var lite trött så körde inte så mycket som jag skulle kunna.
Jag körde bara crosstrainern i 20 min och sen gick jag av mig i fem min. Efter jag hade kört crosstrainern så mådde jag dessutom lite illa...
När jag kom hem hade jag fått ett paket! Det låg två ringar i det som jag beställt i söndags = ) dom är jätte fina. Jag beställde dom från www.ehl.nu/shopbyalexandra. Alexandra är en bloggare på blogg.se som har startat ett egen webb shop och hon säljer kläder och smycken. Finns massa fina saker där så kolla in den = )
Nu ska jag kolla TV och sen sova.
//Ida
Ring 07Ring 10
Dessa ringar har jag köpt och fått hem = ) Jätte fina och justerbara. Vilket är bra för annars kan jag nästan aldrig ha ringar. Har nog konstiga storlekar på fingrarna eller nått. Eller så måste jag bara köpa ordentliga ringar och inte från typ hm och gina... Fast dom är så fina och billiga = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0