True Talent

Hej.
Nu sitter jag i soffan och tittar på True Talet. Måste säja att detta är ett mycket trevligt program = ) Bättre än Idol också för dom verkar mer öppna här och konseptet är ju lite anorlunda. Och Tommy Körber är ju oslagbar. Han är så sött och kan massa små knep. Som igår var det en som var tor i munen och då sa Tommy att man skulle bita sig i kinderna hahaha. Det är ju bara sånt han vet och sånt som man verkigen ska ta på allvar = )
Idag var jag som sagt hemma hos Anki och kollade på film. Vi såg Eclipse, alltså den senaste Twilight filmen som jag inte hade sett.
Jag tyckte den var bra och jag kännde ju igen boken väldigt mycket i den. Jag tycker dom fick med det messta från boken också. Så nu går man bara och väntar på nästa som kommer i mitten av november.
Nu ska jag hem till Bella och dricka lite vin och prata och kanske gå ut = )
Men vi hörs imorgon.
//Ida
The Twilight Saga: Eclipse Poster
Den senste Twilight filmen och Jacob hade ingen tröja på sig i den här film heller = )
True Talaent juryn. Mycket bra pogram och gullig jury = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0