Fredag

Hej.
Sitter i soffan och mår inte så bra idag men men.... Ska snart gå och lägga mig och sova tänkte jag.
På jobbet gick det bra idag. Gjorde dörr grejer idag också. Ska göra det nu tills jag kan det ordentligt. Och det är nog ganska snart för det är ganska enkelt.
Vi byte hjul idag också, var ganska länge sen vi gjorde det nu så man har nässtan glömt hur man gör = )
Ja just det ja, jag glömde strumpor idag så jag fick gå barfota i jobb skorna. Nu undrar ni kanske varför jag glömde strumpor? Jo för att jag åker till jobbet i ballerina skor eller flipflopp och då behövs inga strumpor. 
Men jag sms mina päron så pappa kom förbi med ett par strumpor till mig. Så behövde bara gå barfota i typ en occh en halv timme. Men det räkte. Jag hatar att gå utan strumpor i skor.
När jag hade slutat jobbet gick jag hem till mamma. Vi åkte sen till Sundbyberg och ått jättegod middag och sen gick vi på bio. Vi såg "Bridesmaids". Den var väldigt bra, kommer en recension på den sen = ) 
//Ida
Här är en bild på mina fötter. En där jag har strumpa och en där jag är utan. Som min dag idag. Först utan och sen med = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0