Heldag på stan

Hej.
Idag har jag och Jonas varit i stan hela dagen och haft det super mysigt = )
Jonas åkte in först för att få super duper öronproppar och sen åkte jag in och var inne lite efter elva.
Först gick vi i affärer och köpte klöder. Jonas köpte shorts och jag köpte två klänningar, ett linne, en tjock tröja och lite hår grejer.
När vi inte orkade shopa mer så gick vi och ått lunch. Det blev indisk mat som var as god = )
Sen blev det bio. Vi såg den senaste x-man filmen och det var asa bra! Jag tycker ju om x-man filmerna och den här var i samma klass, rolig och spännande och det hände saker hela tiden. Wolverine var med också en liten stund och det var ju bara hur bra som helst!
Efter bion åkte vi hem och ått middag och nu kollar jag på TV och Jonas håller på med sin dator och gör typ hemsidor tror jag ; )
Hörs sen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0