Lördag

Hej.
Nu sitter jag i soffan och tänkte snart gå och lägga mig. Är ganska trött.
Jobbet idag gick bra och nu har jag bara 6 dagar kva att jobba innan jag blir lite ledig.
På jobbet så bromsade jag två vagnar och gjorrde små jobb. Var helt ok och dagen försvann väldigt fort = ) 
Simon och jag ått lunch på Wok stugan ockås. Det var som vanligt as gott.
fter jobbet hade jag tänkt träna men jag var så jävla trött så jag struntade i det. Åkte hem och duschade och tittade på TV istället = )
Men vi hörs imorgon.
God natt.
//Ida
Ja det här är då jag på jobbet i mina nya svarta kläder = ) Vi hade blå förut, så man såg ut som en smurf. Men nu har vi svarta istället. Så nu är man en svart smurf ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0