Onsdag

Hej.
Idag var det ganska lungt på jobbet. Jag gjorde dörr-grejer och lite annat smått och gott. Var dock jätte kvavt ute så man blev svettig så fort man gjorde nått. Så vart en svettig dag på jobbet.
Efter jobbet åkte jag direkt och tränade. Det gick jättebra! Jag gick först i tio min sen sprang jag utan att stanna i en kvart = ) och sen gick jag i några minuter. Sen var jag helt slut så gick och stretchade och åkte hem.
Jag ått korv med coscos och tomatsås till middag. Blev jätte bra och gott = )
Just nu sitter jag och tittar på TV och ska betala räkningar. Men man kollar ofta på annat tex sötta katter på internet. Vill jätte gärna ha en liten kattunge just nu. Gärna en röd kille eller någon raskatt  som tex Burma.
Men men får se vad som händer på den fronten.
//Ida
Typ en sån här katt skulle jag vilja ha, bara så nu vet = ) Så om ni vill göra mig glad kan ni få köpa en katt till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0