Peace and Love fredag

Hej.
Här kommer det lite text om fredagen på Peaca and Love.
Fredag :
På fredagen sov vi ganska länge för det var mulet ute så det var ganska skönt. Jag mådde lite bättre också men tog ändå en ipren på kvällen.
Jag och Jonas gick vid halv fyra och såg Timbuktu men då var det sol så vi gick och satte oss i öl tältet och satt där under Bob hund och sen byte vi tält för där satt några andra. Där hörde/såg vi The Sounds. Sen gick vi ut och nästan längst fram för att se Teddybears. Dom var så jävla bra = ) Blev riktigt glatt översaskad av dom. Och jag sa till Jonas innan att inte skulle kunna en ända låt men jag kunde typ alla = )
Sen gick vi tillbaka till tälten för att sätta på oss mer kläder och sen var det tillbaka igen för att se Maskinen. Och dom körde min och Jonas favorit låt : Kärlek vid sista ögonkastet = D
Sen såg vi lite av The stokes. Och vi tänkte att vi går tillbaka innan alla dom som sätt dom skulle komma med då slutade dom tidigt så vi fick stå i kö för att komma in på campet i alla fall....
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0