Peace and Love onsdag

Hej.
Jag tänkte skriva lite om onsdagen när jag var på Peace and Love.

Onsdag :
Vi åkte vid tio och var framme vid ett ungefär. Resan gick jättebra vi stanade typ bara en gång och köpte öl till dom som redan var framme för någon hade snott deras.
När vi kom fram hoppade jag, Bella och packningen av och Jonas och Niklas lämnade bilen. Medans vi väntade kom Danne och Kesti med en vagn och pira så vi kunde få in alla saker = )
Sen blev det lite köende in och sen gick vi till våra tält som dom andra redan ställt upp = ) Och vi bodde på samma ställe som för två år sen!
Sen blev det lite drickande och sen såg vi Kings of Leon. Dom var ganska bra men tyvärr lite tråkiga men det var en trevlig första konsert.
På natten blev jag tyvärr sjuk......
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0