Peace and Love söndag

Hej.
Hade inte tänkt skriva om söndagen men det hände lite grejer som jag måste skriva om.
Söndag :
Efter konserterna satt vi som sagt uppe väldigt länge för folk skulle åka hem tidigt med bussar och så. Folka packade ihop runt oss och drack väldigt mycket som alltid sista natten.
När vi sitter där ett helt gäng på kanske 10 - 15 personer så börjar campet breve oss ha sönder saker och kasta saker och bete sig allmänt cp. Ordnings vakter och poliser kommer till och med fram och säjer till dom. Så man märker att våra kompisar börjar vara på sin vakt i fall det kommer nått flygande eller dom rasar in i nått av våra tält. dom har till och med söder flera cd spelar och börjar kasta runt delarna till dom. Sen kommer en fram till att dom ska spela bränboll med en stol och kasta iväg hårda vassa sterio delar... Och då kommer det så klart en mot oss. Jag käner bara en bit flyga mellan mig och Bella och blir chokad i nåra sekunder och sen as förbanad och börjar skrika på dom. Och jag reagerar inte änns helften så häftigt som Jonas som är på väg fram för att typ slå sönder dom. För tydligen hade Joonas kört fram handen så den här grejen som dom slog iväg hamnar imellan mig och Bella i stället för i mitt huvud.... Så Jonas skriker som fan och säjer att det där är fan min flickvänn och ni är dumma i huvudet och massa annt. Men sen lugnar det sig men Jonas skakar som fan pga adrenalinet och han slutar inte fören långt senare.... Han fick dessutom ett ganska djupt sår i fingret.
Sen börjar Bella och JM bråka lite och sen blir det dags att sova och då skakar Jonas fortfarnade lite.
På morgonen sen på söndag pckar vi ihop våra saker och åker hemmåt. Vi stannar och äter på vägen och sen bara hem.
Väl hemma duschade jag och Jonas och packade upp och ått pizza och hade det lugnt och skönt = )
Detta är Jonas och ivar efter vi har sett Maskinen och står i kö för att handla mat. En ganska bra bild om hur det var på Peace and Love i år. Helt galet men as roligt = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0