Peace and Love torsdag

Hej.
Nu kommer det en liten text om torsdagen på Peace and Love
Torsdag :

När jag vaknade på torsdagen hade jag blivit sjuk även fast jag inte ville = ( Men vad ska man göra. Var ganska trött och seg men gick och handlade lite i alla fall på förmiddagen så orkade inte gå på dom tidiga konserten.
Men sen såg jag 30 secounds to mars, M.I.A och The ark.
Riktigt  riktigt bra konserter där = ) Jag tog en ipren på kvällen så jag skulle orka så det gick bra.
30 seconds to mars var sjukt bra och med front manen Jared Leto blev det ännu bättre för han hoppar ut i publiken och tar upp folk på scenen och vill aldrig sluta spela = )
M.I.A var jätte kul att se för henne tycker jag verkligen om, man står bara står och dansar som en galning och allt är bara galet och konstigt.
The Ark var ju sjukt bra som vanligt = ) och det är så sorligt att det är deras avskeds turne så det blev några tårar
= (
Sen blev det lite part bland tälten som varje kväll = )
//Ida
30 seconds to mars
M.I.A
The Ark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0