R.I.P Amy Winehouse

Hej.
Japp Amy Winehouse har dött. Hon blev bara 27 år gammal.
Hon hittatdes död i sin lägenhet den 23 Juli i år.
Väldigt synd tycker jag för jag tycker hon var en bra artist. Jag har "Bck to black" skivan och den är riktigt bra. Så efter jag hade köpt den och lyssnat in mig på den så väntade jag bara på en ny som aldrig kom.... Det var massa snack om att det skulle komma fler men icke.
Visst hon hade problem med droger och alkhol men vem bryr sig när hon fortfarande kan göra väldigt bra låtar och skivor. På dom sista spelningarna hon hade var hon tydligen inte så bra men det får man väl strunta i och tänka på det bra hon har gjort. Det gör jag i alla fall = ) 
//Ida
R.I.P Amy Winehouse. *14/9-1983 + 23/7-2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0