Tennis

Hej.
Idag har jag och Jonas städat hela lägenheten. Så nu är det hur rent och fint som helst. Och berget av disk är borta och stoppet i badrummet är äntligen fixat också = )
Efter städningen så vilade vi lite och sen åkte vi till Järfälla och spelade tennis i en och en halv timme. Det var as jobbigt men as kul Så det måste göras om igen. Så jag får öva lite och bli bättre, för det är ganska svårt + det är bra träning = )
Sen åkte vi hem och ått renskav med spagetti till middag. och nu tittar jag på TV och Jonas spelar data spel.
Imorgon åker Jonas till en kompis land så jag blir ensam resten av veckan men det ska nog gå bra, jag ska ändå bara jobba. Lite skönt att vara själv ibland också hahaha.
//Ida
Jag och Jonas idag hahah = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0