Tisdag med Anki

Hej.
Idag har jag varit med Anki typ hela dagen. Vi mötes upp vid Odenplan för hon har flyttat ditt nu med sin mamma. Vi satte oss och fikade vid Odenplan och sen promenerade vi hem till henne. Deras lägenhet var jätte fin och mysig. Är lite avis = )
Vid fem åkte jag hem och handlade på vägen. Blev en hel del saker att handla för det hade jag och Jonas glömt göra. Det var inte så kul att släpa hem allt men men vad gör man utan bil. Jonas har ju det men han är ju på en kompis land. Han åkte i förmiddags och kommer nog hem på söndag. Jag har bara varit själv i lägenheten några timmar och jag känner mig redan ensam och uttråkad... Men börjar ju jobbba imorgon så då sover jag ju typ bara hemma och äter lite. Ska jobba i typ 12 dagar på raken nu... Men det kommer nog gå bra, bara man är inställd på det och går och lägger sig i bra tid.
/Ida
Jag idag på tuben på väg hem till Anki. Jag ser helt sne ut och tjock men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0