Tisdag

Hej.
Just nu sitter jag i soffan och tittar på TV. Sen ska jag iväg och träna. Har inte tränat på två veckor och ätit massa onyttigt så blir säkert kul att träna......
Var hos doktorn igår men dom hittade inget. Var väl bra det men jag har fortfarande lite ont i magen men hoppas det går över annars får man väl åka ambulans eller nått. Nej då får gå till någon annan läkare bara.
Var som sagt i stan igår innan läkaren. Jag köpte en jätte fin bikin och en kjol och lite smycken.
På kvällen sen så tvättade jag och Jonas. Det var gansak kul och gick bra = ) Medans vi väntade på tvätten så tittade vi på Lost. Vi är precis klara med säsong 1. Jag har sett säsong 1 mycket av 2 och lite av 3 när den gick på TV men man kommer ju inte ihåg allt. Jag tycker Lost är en väldigt bra serie och man får massa gymnasie minnen fär det var där jag kollade på Lost.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0