To do or not to do

Hej.
Jag har ett litet dilemma.
Jag vill gå en kurs i höst men den kostar nästan 3000 kr så det är lite dyrt. Men det är sex tillfällen och varje tillfälle är två timmar så jag tror det kan vara värt det.
Jag ska göra det själv också! Jag tror jag behhöver det. Gör nått själv och se att jag kan klara det och hitta nya människor. Så sorry alla som är sugna på att fälja med ; )
Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra?! Kommer jag klara det, kommer det vara värt det? Och massa såna fråger. Men i detta tillfälle tror jag att jag bara måste satsa och köra på. Min magkänsla säjer att det är rätt = ) Så ni får veta vad det är för nått i höst när jag har börjat = ) 
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0