Torsdag dag

Hej.
Idag har jag redan hunnit göra ganska mycket. Först blev det två varv runt sjön sen frukost. Och nu har jag precis kommit hem efter ha handlaat lite på ica. Men jag glömde nog mina champinoner på ica = (
Igår tränade jag zumba som jag sa på eftermiddagen. Det var as kul! Men skit jobbigt! Shit jag hade nästan glömt hur kul det vra med zumba. Så nu ska jag försöka köra ett 20min pass hela denna vecka i alla fall. Fast får se hur det  blir på lördag och söndag...
Detta är föresten mina träningskläder. Vet inte riktigt hur mycket ni ser men men. Har föresten ingen tröja när jag kör zumba men det vill jag inte vissa = ) Och när jag är ute och går runt sjön har jag svarta byxor istället för dom har fickor.
Jag har kommit på att jag kan skriva några inlägg på förmiddagen och sen typ inga på kvällen.. Måste försöka ändra det. Igår kväll var jag föresten hos Bella en stund och drack lite vin, pratade och kollade på bilder.
Men vi hörs senare om jag inte dör av trötthet efter zumban = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0