Torsdag natt

Hej.
Nu sitter jag i soffan med Jonas och kollar på serier. Han kom hem för någon timme sedan. Så jag har fått äta middag själv idag... Men då får jag bestäma helt själv så då blir det nyttig mat = ) Idag blev det bullgur sallad och det blev as god.
Körde wii och zumba idag också. Först 25 min wii och bara där blev jag ganska svettig och sen körde jag ett 20min pass på zumba och då droppade svetten om mig när jag var klar. Men fan vad kul det var och det gick ganska bra också = )
Nu ska jag nog kolla nån mer serie och sen sova. Är ganska trött för Jonas snarkade och tog massa plats inatt så sov inte så bra...
God natt och sov gott.
//Ida
Det är detta jag kör. Zumba fitness till wii och det är super kul. Lite svårt att hänga med ibland men det gör inte så mycket och man blir bättre och bättre. Sen skulle inte jag vilja se hur jag ser ut när jag kör detta men det är en annan ska hahaha = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0