Torsdag

Hej.
Jag har börjat bli as tråkig på att skriva rubriker märker jag men men = )
Gick bra idag på jobbet, gorde massa dörr grejer idag också... Är typ dörr grejer varje dag. Man öppnar upp dörren och smörjer rent och kollar att allt funkar. Idag gjorde jag det själv på alla fyra dörrar i en vagn och det gick väldigt bra.
Men det var asa varmt idag så man kunde knappt röra sig utan att svettas ihjäl. Det är lite jobbigt när man har ett jobb att göra + som ibland kan vara ganska jobbigt utan värmen.
Efter jobbet åkte jag och tränade. Det gick jättebra. Jag sprang massor och gjorde lite muskel träning.
Sen nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, bara ätit och tittat på TV. Jag ått lax med bulgur till middag. Blev as gott fast bulguren kunde fått koka lite längre....
Nu ska jag gå och lägga mig och sova för jag är ganska trött och jag har sovit ganska dåligt nu i två nätter. Säkert bara för att Jonas inte är hemma....
//Ida
Här är inne i en dörr. Detta ska smörjas och kollas så att allt ser bra ut. Ganska enkelt och soft jobb = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0