Fika hos Carro

Hej.
Shit vad det är varmt idag. Men trevligt med sommar ändå = )
Kom precis hem från Carro där jag, Bella och Olof var och fikade och pratade. Det var mycket trevligt.
Bellas och Olofs hundar var med också. Bella har ju lilla Morris och Olof fick hem sin Boss typ bara för några dagar sen. Han är en fransk bulldog!! En sån som jag vill ha = ) och han var as sött. Vill ha!!
Nu sitter jag och kollar lite på internet och TV.
Jonas är och matar katter och lite annat. han kom hem vid fyra i natt efter ha varit på spelningen. 
När Jonas är och repar så vaknar jag aldrig när han kommer hem. Men när han är ute utan mig så vaknar jag alltid så fort han sätter nyckeln i dörren. Lite konstigt det där men är väl för att man är lite oroligare när han är ute än när han bara sitter och repar....
//Ida
Nästan så här såg Olofs hund utt. Sjukt sött. Detta är dock någon bild från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0