Fredagsmys själv

Hej.
Japp sitter hemma själv och har fredgasmys. Kollar på film och äter kex = )
Jonas är på spelning och jag hade ingen lust att följa med så sket i det.
Jag har gått kurs hela veckan på jobbet och igår hade vi prov och jag ahde alla rätt! Så det kännes väldigt skönt. Vi får ha papper med oss men man måste ändå hängt med på vad läraren sa.
På jobbet idag hände det inte specilt mycket, lite små jobb och så fixade jag min semester. Så har jag semester från den 22 juni till den 18 juli = ) och då har jag ändå kvar så jag kan ta ut lite i höst eller vinter = )
Nu ska jag kolla på Wild wild west som går på TV och sen blir det nog sängen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0