Inspiration

Hej.
Jag måste nog in till stan och kolla kläder snart. Vill ha sommar kläder specielt kläningar och shorts och massa fint.
Kanske åker in imorgon för affärena har tydligen öppet som söndag.
Ett par såna här vill jag jätte gärna ha. Så sommrigt och fint. När vi var och grillade i Älvsjö såg vi en tjej som hade såna här och det var as snyggt. Men Jonas tyckte så där och att det var lite cowboy över det men det tyckte inte jag. Men frågade Sebbe också och han tyckte det var jätte fina om man hade linne under. Så om jag hittar ett par hängselshort kommer dom med mig hem = )
Sen vill jag klippa mig nu till sommaren också. Har tänkt på en fressyr ganska länge nu men den har inte blivit av. Dels pga att jag inte skulle få behålla jobbet och dels pga att jag inte hittade någo frissör. Men nu får jag ju behålla jobbet så nu är det ju bara att köra = )
Det är sidcut jag vill klippa eller snarare raka hahaha. Jag vill typ ha så här, inte helt rakat utan lite hår kvar på sidan. Sen har ju inte jag riktigt så här långt hår men men får hoppas det blir snyggt i alla fall när jag väl gör den.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0