Måndag

Hej.
Igår var jag och Anki i stan och fikade och gick runt. Det var ganska varmt men blåste lite. Det var väldigt mysigt och trevligt.
Idag har jag först jobbat och sen tränat.
Jobbet gick bra men vi hade inte så mycket att göra. Jag och Simon åkte runt och kollade på dom nya omklädningsrumen. Det var jätte kul för killarnas omklädningsrum är jätte långt bort och man kunde titta ut genom ett fönster och såg då jobbet och det var så långt bort! Hahah jag skrattade så jag grät ått detta. Men det fanns några omklädningsrum närmare också så hela lyften tog dom.
Träningen gick väldigt bra men har inte fått så mycket resultat än men men det kommer väl.
Sen jag har kommit hem så har jag och Jonas ätit och kollat film och serier.
Nu ska jag kolla lite till på TV och sen sova.
God natt.
//Ida
Här är mitt jobb från killarnas omklädningsrum. Först är det ett stort tack och sen långt bort ser man lite av jobbet. Den ljusa gången typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0