Onsdag

Hej.
Idag är det onsdag och jag har tränat. Det gick ganska bra men var trött så orkade inte så mycket kände jag. Fast när man är trött så är det as bra att ha bra peppande musik i MP3 och det har jag = ) Massa 80 och 90 tals låtar som man bara vill dansa till. Men det kan också vara livsfarligt att ha så bra musik när man tränar och är trött, som idag.... Trodde jag skulle svimma några gånger men men det gick bra = )
Sen efter träningen har jag inte gjort så mycket. Ätit sagetti och köttfärssås med Jonas och kollat TV.
Så det är min dag. 
Vi hörs imorgon om jag inte kommer på något mer att skriva om = ) 
//Ida
Mitt as coola hår! Inte så bra bild på mig dok men men hahahaha = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0