Semester!! + ny frisyr

God morgon.
Detta inlägg skulle egentligen kommit igår men jag somnade i soffan och sov där i typ mer eller mindre två timmar och sen gick jag och la mig.
Igår så jobbade jag min sista dag inna semestern. Dagen var helt ok, hände inte så mycket och vi hade inte så mycket vagnar. Jag flyttade mitt skåp även fast dom nu har sagt att vi ska vara ute ur skåpen i agusti och jag kommer tillbaka den 18 juli. Men man vet ju aldrig vad som händer under een månad.
Efter jobbet åkte jag till solna Centrum och klippte mig!! Jag är sjukt nöjd och hon som klippte mig var as trevlig så ska nog gå ditt flera gånger så jag får mitt drömm hår.
Detta är mitt dröm hår. Kort på ena sidan och långt på andra sidan. Och nu har jag nästan det! Fast jag har ju fortfarande ganska kort hår men nu ska jag göra det långt om jag pallar det.....
Jag har inte riktigt så där mycket rakat på sidan heller men nästan.
Har inte hunnit tagit bild på det än men så fort jag har det så ska nu få se det = )
Annars gjorde jag inte så mycket mer igår. Jonas var och repade och jag kollade på TV.
Men vi hörs senare.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0