Söndag

Hej.
Inte så sugen på nått idag alltså. Så ringer ni till mig idag räkna inte med att få svar för telefonen ligger på ljudlöst och vibrations löst i andra rummet. Vet inte riktigt varför jag är så här idag... Och på nått sätt ändå typ rastlös. Men orkar inte gör nått. Kanske ska baka nått....
Jonas var jätte gullig i torsdags och tvättade med mig och jag sa att jag kanske inte orkade vara med hela tiden för vi började typ tio halv elva men då sa han att han kunde göra klart det i såna fall. Men jag var med hela tiden och vi fick till och med en tvätt stuga och vi hade bara fyra maskiner så det gick ganska fort ändå.
Sen på fredagen så firade vi midsommar hemma hos Nicke. Vi grillade och spelade spel och hade det mycket trevligt. Sen både idag och igår har jag och Jonas bara kollat på film så det kanske är däför jag är rastlös eller nått.
Men snart åker vi till Peace and Love = ) ska bli kul och jag hoppas man inte har blivit för gammal för festival än...
Vi höras senare eller imorgon.
//Ida
Ingen sån här fick jag se i år heller men det gör inte så mycket = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0