Fredag

Hej.
Japp äntligen fredag! Och fy vad skönt det är för jag är trött. Dessutom har jag varit lite magsjuk idag = ( fast jag har jobbat i alla fall och det gick men knappt. Men jag får skylla mig själv för jag och Jonas ått pizza igår och det klarar inte min mage... Jag måste sluta äta fett mat och leva på typ sallad och vatten.
Annars gick jobbet bra idag och det bara sprutade ut vagnar idag också = ) Vi hade bra vagnar också som inte tog hur många timmar som helst.
Ja just dte ja, glömde berätta att igår när jag väntade på tåget hem så skulle jag köpa delokatobollar som fanns i en godis automat på stationen. Så jag stoppade i pengar och valde nummer och såg den rulla ur stälningen och tror den ska ramla ner så jag akn ta den men NEJ! Den fasnar och sitter kvar! Fy fan vad arg jag blev då. Jag försökte till och med slå maskinen så den skulle ramla ner men nej! Fick snarare ont i armen. Så där förlorade jag 12 kr på ingenting = (
Nä inte tänka på sånt skit. Nu ska jag kolla på TV resten av kvällen.
//Ida
Här är mina delokatobollar som fastande. Ser ni hur den bara sitter där och vickar och typ är ute??!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0