Köpt gymkort = )

Hej.
Japp idag har jag köpt nytt gymkort. Ett årskort på Friskis och Svettis. Var och tränade efter jobbet också och jävlar vad bra det gick = ) Har inte tränat på typ tre månader så trodde det skulle gå skit. Visst jag körde inte på så fort och hårt som kanske kan men jag körde. Och på crosstreainern kör jag alltid slut på mig själv och det är fett kul när man har bra musik också = ) 
Jobbet idag gick bra men var typ segt och vi fick inte ut så många vagnar. Jag hoppas det blir bättre imorgon.
Ska träna imorgon också och torsdag = ) Måste köra igång direkt och inte slappa för mycket. Kan bli träning på söndag också men det beror på hur helgen blir när man jobbar.
Den här gången har jag skrivit upp i mobilen vilka dagar jag ska träna istället för att skriva in när jag har tränat. Tänkte att det är jobbigare att ta bort att man ska träna än att skriva när man har tränat för då känns det som man kan skita i det mer.
Känns som det här inlägget bara blev om träning men är så glad och tycker verkligen om att träna = ) 
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0