Länge sen sist

Hej.
Japp det var ett tag sen jjg skrev här. Jag har typ haft massa för mig och inte orkat skriva.
I helgen jobbade jag och var på konsert med Bella och Carro på fredagen. Vi såg Patrik Wolf på debaser medis. Han var as cool och bra = ) 
Sen på lördagen fyllde Anki år så var ute och firade henne lite. Vi var på ett as bra drinck ställe på söder = ) Jag måste dit igen.
På måndagen sen så tränade jag. Det gick bra fast jag fick håll när jag sprang på bandet så gick mest. Men på crosstrainern gick det bättre så körde på som en galning där ; ) 
Och igår var jag och Anki på Twiday = ) Det är när dom vissar alla Twilight filmer och sen efter tolv vissade dom den nya filmen = ) Det var jättekul och jag somnade inte. Det brukar jag annars göra när jag kolla på film hemma nämligen. Och sista filmen var sjukt bra = ) Det värsta är att man får vän typ ett år tills sista filmen kommer...
//Ida
Här är ett typ vip pass som man fick så personalen hade kolla på oss = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0